وبلاگ

پنج روش برای صرفه جویی در مصرف آب حمام

هنگامی که نوبت به طراحی مجدد سرویس بهداشتی خود می رسد ، در نظر گرفتن راندمان آب کمابیش به یک ضرورت تبدیل شده است. همه ما باید در تلاش برای صرفه جویی در مصرف آب باشیم ، زیرا انرژی لازم برای پردازش و رساندن آب تمیز به خانه های ما است – نه اینکه بخوبی […]

هنگامی که نوبت به طراحی مجدد سرویس بهداشتی خود می رسد ، در نظر گرفتن راندمان آب کمابیش به یک ضرورت تبدیل شده است. همه ما باید در تلاش برای صرفه جویی در مصرف آب باشیم ، زیرا انرژی لازم برای پردازش و رساندن آب تمیز به خانه های ما است – نه اینکه بخوبی آن را برای دوش یا حمام گرم کنیم.

خوشبختانه ، آخرین قطعات کلیدی حمام ها اغلب با راندمان آب در قلب طراحی آنها ایجاد می شود. از دوش های هوادهی و شیرهای آب گرفته گرفته تا توالت های دوگانه ، این شگفتی های صرفه جویی در آب به شما امکان می دهد بدون نیاز به فدا کردن آئین های مراقبت از خود ، یک حمام دوستدار محیط زیست ایجاد کنید.

 

1. شیرهای آب را به درستی ببندید.

شما واقعاً لازم نیست هنگام مسواک زدن یا تراشیدن صورت آب را باز نگه دارید ، بنابراین مطمئن باشید که شیرهای آب به درستی بسته شده باشند، هیچ عذر و بهانه ای وجود ندارد چون این ساده ترین راهی است که می توانید به کمک آن مصرف آب را کاهش دهید.

 

2. مرتباً نشتی ها را بررسی کنید.

 

آیا شیر آب چکه ای ، مخزن نشتی یا ریختن سرریز دارید؟ نشتی آب می تواند سالانه مبلغ هنگفتی را برای شما به همراه آورد ، بنابراین واقعاً ارزش دارد که سریعاً نسبت به جلوگیری از آن اقدام کنید. حتی یک نشتی کم می تواند به سرعت به آب انباشته شده ای تبدیل شود و باعث آسیب به کمد ، کف و سقف اطراف شود.

همچنین باید همیشه حواستان به صورتحساب ماهانه آب باشد ، اگر بدون هیچ دلیلی ناگهان هزینه های قبض آب شما بالا رفت ، این نشانه خوبی است که در بیرون لوله ها نشتی دارید. مرتب نشتی ها را چک کنید، در طولانی مدت باعث کاهش هزینه های بازسازی و قبوض آب شما خواهد شد.

 

۳. مقدار زمانی را که در حمام می گذرانید کاهش دهید.

همه ما دوست داریم یک دوش آب گرم طولانی بگیریم ، اما این را بدانید نتیجه این کار از دست رفتن مقدار زیادی آب خواهد بود که به جز بالا بردن هزینه ی قبوض آب ثمره ای برای ما نخواهد داشت.

 

4- از تجهیزات کارآمدتر در حمام استفاده کنید

اگر در حال طراحی مجدد سرویس بهداشتی خود هستید ، راندمان آب مورد توجه اساسی خواهد بود. تجهیزات جدید حمام به طور خاص با راندمان آب در قلب طراحی آن ایجاد می شود. به عنوان مثال ، استفاده از دوش و شیرهای هوادهی که همان فشار تجهیزات استاندارد را بدون استفاده از آب زیادی حفظ می کنند ، بدین معنی است که می توانید بدون نیاز به قطع کردن آداب حمام لوکس خود ، یک حمام دوستدار محیط زیست ایجاد کنید.

استفاده از سر و شیرهای دوش هوادهی همان جریان و فشار را به عنوان شیر آب سنتی به شما منتقل می کند اما سالانه 100 پوند صرفه جویی خواهید کرد. حمام شرکت کمبرلی دوش با یک سر خراش زیبا و دارای بازوی دیواری به همراه یک دستشویی قابل تنظیم و کاملاً جداشونده برای شستشو و تمیز کردن ارائه می شود.

 

5- توالت را با سیستم دوتایی بخرید

ممکن است در حال حاضر با توالت های دوگانه آشنا باشید. دو دکمه وجود دارد – یکی برای یک محفزه ی کوچک و دیگری برای محفزه ی بزرگ. بیشتر فلاش های دوگانه با محفزه های 4/6 لیتری عرضه می شوند. این بدان معنی است که شما همیشه به اندازه نیاز آب استفاده خواهید کرد که در مقایسه با سیستم های شستشوی استاندارد ، این می تواند تا 5000 لیتر آب در هر سال صرفه جویی کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *